Subject: RE: Laserite kasutamine Tallinnas, Postimehe maja juures 12.12.24
From: "Kullar Laiapea" <[email-masked]>
To: "Kea Toi" <[email-masked]>, "Tanel Kulbas" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Dec 2024 14:29:43 +0200

Tere!

                Paraku jäi meil tormi tõttu see show ära ja lükkasime
selle nädala võrra edasi. Kas peaks tegema uue päringu või saate korrata
sama, lihtsalt 12.12 on 19.12. Kõik muu sama.

Lugupidamisega,

Kullar

From: Kea Toi [mailto:[email-masked]]
Sent: Tuesday, December 10, 2024 3:02 PM
To: Kullar Laiapea <[email-masked]>
Cc: supervisor <[email-masked]>
Subject: Laserite kasutamine Tallinnas, Postimehe maja juures 12.12.24

Teie 06.12.2024

Meie 10.12.2024 nr 13.7-3/24/20913-3

Tere

Lähtudes Lightstream OÜ 06.12.2024 esitatud taotlusest, 10.12.2024
telefoni teel läbi arutatud täpsustusest ning tuginedes LennS § 31 lg-le
51 kooskõlastab Transpordiamet valgusseadmete kasutamise allpool toodud
tingimustel.

Kooskõlastus kehtib järgmisel ajal:

*	12.12.2024 kell 17.00-21.30 (kohalik aeg)

Seadmete asukoht: Tallinn (Postimehe maja, 592533N 0244643E)

Valgusseadmete käitaja: Lightstream OÜ

*	Käitaja esindaja: Kullar Laiapea
*	Käitaja esindaja kontaktandmed: tel. 5015487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kasutatavad seadmed:

*	OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad

Laserite kasutamine on lubatud järgmiselt:

-          seadmete kasutamine suunaga põhjakaarde (lääne-idateljest põhja
poole), eelistatult suunda loodest kirdeni tõusunurgaga max 30 kraadi ning

-          seadmete kasutamine suunaga lõunakaarde (lääne-idateljest lõuna
poole) tõusunurgaga max 0 kraadi.

Valgusseadmete kasutamise kohta antakse Transpordiameti poolt välja NOTAM
teated, milles teavitatakse õhuruumi kasutajaid laserite kasutamisest.

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.